.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تفحص مجلس از عملکرد بقایی در میراث فرهنگی

عضو کمیسیون فرهنگی از مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در شروع به کار مجلس در هفته آینده خبر داد.

به گزارش شمال نیوز"سید رمضان شجاعی کیاسری" در گفت‌وگو با خانه ملت گفت: با پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر تحقیق و تفحص از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کمیسیون فرهنگی، این مسئله هفته آینده و بعد از تعطیلات مجلس در کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در دستور کار قرار می‌گیرد.

نماینده مردم ساری در مجلس درباره رویکرد این طرح توضیح داد: تحقیق و تفحص از سازمان میراث فرهنگی در چند مورد انجام خواهد شد که بحث هزینه‌کرد و چگونگی تخصیص اعتبارات داده شده به این سازمان، جابجایی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و معاونت‌ها و عملکرد آقای بقایی، رییس گذشته این سازمان از آن جمله است و کاملا مورد تحقیق و تفحص قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این تفحص مربوط به دوره ریاست آقای بقایی است و فعلا دوره آقای مشایی مورد نظر نیست،‌ اظهار کرد: گزارش‌هایی در خصوص فعالیت این سازمان به کمیسیون فرهنگی رسیده است که در صورت جدی شدن این بحث به نام مراجعی نیز که این گزارش ها را ارسال کرده‌اند، اشاره خواهیم کرد.

شجاعی کیاسری رای آوردن پیشنهاد تحقیق و تفحص از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کمیسیون فرهنگی را دارای احتمال بالا دانست و اظهار کرد: در صورتی که این طرح به مرحله آغاز به کار برسد، قانون این اجازه را داده که آقای بقایی به کمیسیون بیاید و توضیحات خود را در این خصوص ارائه کند. /1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.